kwiecień

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

 

 

Na lekcji języka angielskiego z uczniami klasy II został wykorzystany aparat oraz kamera z zasobów "Laboratoria przyszłości" do nagrania przedstawionej przez chętnych uczniów historyjki. Mieli oni możliwość zaprezentowania przed koleżankami i kolegami z klasy swoich umiejętności zarówno aktorskich jak i tych z zakresu przyswojenia materiału językowego oraz zwrotów z tematyki "Jedzenie". Wcielali się w rolę ulubionych bohaterów Disneya.
Podczas zajęć warsztatowych z pedagogiem specjalnym pt. ,,Rozpoznawanie, nazywanie i regulowanie emocji” uczniowie kl. VII  omawiali relacje międzyludzkie, ćwiczyli rozpoznawanie i nazywanie emocji, rozwijali słownictwo nazywające postawy ludzkie a wszystko to z wykorzystaniem długopisów 3D zakupionych w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Za pomocą techniki 3D uczniowie zaprojektowali i wykonali prace prezentujące konkretne emocje czy postawy, odzwierciedlające zachowania ludzi a podczas wykonywania prac usprawniali także motorykę małą.
Na zajęciach korekcyjne- kompensacyjnych uczniowie doskonalili umiejętność czytania instrukcji, aby prawidłowo uruchomić długopis 3D. Po zapoznaniu się ze wskazówkami tworzyli proste modele.
Na zajęciach rewalidacyjnych uczeń kl. VIII próbował swoich sił w programowaniu płytki arduino.
W poniedziałek 22 kwietnia dla uczniów klas IV-VIII została przeprowadzona uroczystość upamiętniająca zbrodnię katyńską i 13. rocznicę posadzenia dębu pamięci poświęconego kapitanowi Czesławowi Papiewskiemu. 26 kwietnia obyła się uroczystość poświęcona Konstytucji 3 Maja. Podczas tych wydarzeń został wykorzystany sprzęt nagłaśniający i fotograficzny.
Kolumna mobilna to nieodzowny sprzęt uczniów klasy VIII, którzy przygotowują się do występów na pożegnanie szkoły.

 



 

 

 

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie