marzec
W ramach zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczeń wykonał pracę z wykorzystaniem długopisu 3D- kolorową skarpetkę nie do pary symbolizującą solidarność z osobami z Zespołem Downa. Podczas pracy uczeń mógł wykazać się swoją kreatywnością oraz ćwiczyć umiejętności manualne.
Na lekcjach muzyki w kl. VI i VII wykorzystany był przenośny system nagłośnieniowy. Uczniowie otrzymali mikrofony, do których śpiewali piosenki karaoke. Śpiew był indywidualny, każdy śpiewał sam do mikrofonu. Wszyscy uczniowie mieli okazję posłuchać swojego głosu we wzmocnieniu, w głośniku. Kilka osób testowało mikrofony wydając różne dźwięki. Testowana była głośność mikrofonu za pomocą potencjometrów. Była to ciekawa zabawa.
Podczas szkolnych uroczystości Pierwszego Dnia Wiosny - Dnia Samorządności dla klas IV-VIII w hali sportowej wykorzystany był sprzęt nagłaśniający. Prowadząca uroczystość i uczniowie mieli do dyspozycji dwa mikrofony bezprzewodowe i wzmacniacz z głośnikiem. Dzięki nim była dobra słyszalność inscenizacji i wypowiedzi występujących.
Klasa trzecia na zajęciach technicznych wykorzystywała klocki konstrukcyjne KNEX , ,które zostały zakupione w ramach „Laboratoriów Przyszłości”. Była to znakomita zabawa połączona z nauką,, rozwijająca wyobraźnię i myśl konstrukcyjną małych budowniczych. Dzięki prostocie elementów połączonej z różnorodnością kolorów uczniowie konstruowali niesamowite pojazdy, i fantastyczne konstrukcje. Klocki są cenną pomocą dydaktyczną w nauczaniu dzieci geometrii i myślenia przestrzennego.
Uczniowie klasy I wykorzystali klocki Fishertechnik Robotics przy realizacji tematów dotyczących robotów. Był to świetny zestaw dla małych programistów.